Loading...
Navigatie:  Home  >  Gezondheid & Voeding  >  Bericht

Impotentie kan op natuurlijke wijze worden verholpen

 21 juni 2015 

    Print       Email

Impotentie22Impotentie kan steeds vaker op een natuurlijke manier worden verholpen. Althans, de klachten kunnen sterk verminderd worden als er een aantal maatregelen genomen worden.

Dat zei de vermaarde afslank- en gezondheidsexpert Jonathan Clarke afgelopen week op een drukbezocht congres in Oostenrijk. Clarke heeft intussen al duizenden mannen geholpen met het op natuurlijke wijze oplossen van hun impotentieproblemen.

Vooral mannen boven de 40 jaar hebben vaker te maken met deze compromitterende klachten.

Er zijn volgens Clarke diverse vormen van impotentie. Onder andere de secundaire impotentie, partiële impotentie, situatieve impotentie en totale impotentie. Bij situatieve impotentie krijgt de man wel een erectie bij het bekijken van bijvoorbeeld pornografisch materiaal, maar als hij de daad moet verrichten bij een vrouw blijft zijn geslachtsdeel in een slappe toestand hangen.

Als er sprake is van partiële impotentie, krijgt de man wel een erectie, maar net niet sterk genoeg om een vrouw goed en langdurig te penetreren. Deze vorm komt volgens diverse wetenschappelijke onderzoeken erg vaak voor.

Welke maatregelen kun je treffen om impotentie te verminderen of verhelpen? De vermaarde Europese gezondheidsexpert geeft de volgende belangrijke adviezen.

1. Houdt uw lichaamsgewicht binnen de norm. Overgewicht heeft een negatieve invloed op uw testosteron- en oestrogeenniveau als ook de doorbloeding.
2. Negatieve stress moet u zo veel als mogelijk vermijden. Zorg voor ontspanning.
3. Indien u rookt: probeer zo snel mogelijk te stoppen.
4. Zorg voor voldoende beweging in de vorm van wandelen, vooral krachttraining, zwemmen en andere bewegingsvormen.
5. Combineer het gebruik van de natuurlijke middelen Tomba en Vitabooster om de doorbloeding in uw geslachtsdeel verder te verbeteren en het libido te verhogen.
6. Controleer regelmatig uw bloeddruk en glucosespiegel. Zorg dat deze waarden zo veel mogelijk binnen de gestelde normen blijven.
7. Probeer bij voorkeur dagelijks een orgasme te krijgen. Daarmee stimuleert u de aanmaak van noodzakelijke hormonen zoals testosteron. Bovendien heeft het orgasme een positief effect op uw DHEA- niveau.
8. Slaap dagelijks 7 tot 8 uren volledig in het donker op een goed matras.
9. Eet gezond, vooral voldoende enkelvoudig onverzadigde vetzuren, zink en omega 3 vetzuren. Deze zijn onder ander te vinden in olijfolie, vette vissoorten en noten. Vermijdt bovendien overmatig alcoholgebruik.
10. Zorg voor voldoende zon/daglicht. Dat is nodig voor de aanmaak van vitamine D.

Zie ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> DIKKE MENSEN IN SURINAME WORDEN MAGER MET NIEUW AFSLANKMIDDEL

    Print       Email
Translate »