Loading...
Navigatie:  Home  >  Nieuws  >  Bericht

Jongen, 10, na acht jaar gestorven na consumptie gecontamineerde burger

 24 september 2019 

    Print       Email

GFC NIEUWS- Een jongen die een gecontamineerde burger van Lidl had gegeten, is acht jaar na het eten daarvan overleden.

Nolan Moittie werd zaterdag met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis toen zijn hart stopte.

In juni 2011 toen hij slechts 23 maanden oud was, behoorde hij tot een van de 15 kinderen in de Franse regio Hauts, die ziek werd na het eten van een burger die besmet was met E.coli.

Nolan raakte verlamd en kon niet eten, praten of eten.

Acht jaren nadat hij de burger at, stierf hij op tienjarige leeftijd in het ziekenhuis.

De andere kinderen die geïnfecteerd waren, ontwikkelden condities die het functioneren van hun nieren permanent zullen hinderen.

De voormalige directeur (76) van het bedrijf werd zes jaar nadat het E.coli schandaal publiekelijk werd, gevonnist tot drie jaar celstraf.

Hij overweegt om in hoger beroep te gaan.

Zie ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> DIKKE MENSEN IN SURINAME WORDEN MAGER MET NIEUW AFSLANKMIDDEL

    Print       Email
  • Published: 3 weken ago on 3 september 2020
  • By:
  • Last Modified: september 3, 2020 @ 12:42 am
  • Filed Under: Nieuws
Translate »