Loading...
Navigatie:  Home  >  Gezondheid & Voeding  >  Bericht

Penis man geamputeerd na inname viagra

 25 september 2019 

    Print       Email

GFC NIEUWS- Een man moest zijn penis laten amputeren nadat het gebruik van een viagra-pil averechts uitpakte.

De afgelopen twee jaar kregen ruim 280 mannen in Engeland bijwerkingen na inname van de sildenafil pillen – de overkoepelende naam voor Viagra.

Aan de andere kant ondergingen tientallen mannen aanhoudende en pijnlijke erecties.

28 personen die de seldenafil innamen, verloren hun leven binnen 24 maanden, meldt de Medicines and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA), de regelgevende instantie voor geneesmiddelen en gezondheidszorgproducten in Engeland.

Het is niet duidelijk als de drugs primair de doodsoorzaak was bij deze gevallen.

Een man reageerde zo slecht op de drug dat zijn penis geamputeerd moest worden.

Tien andere mannen rapporteerden dat zij wazig zagen na inname van viagra, terwijl tien anderen aanhaalden dat ze hartproblemen kregen.

Zie ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> DIKKE MENSEN IN SURINAME WORDEN MAGER MET NIEUW AFSLANKMIDDEL


Meer berichten:

    Print       Email
  • Published: 3 weken ago on 3 september 2020
  • By:
  • Last Modified: september 3, 2020 @ 12:42 am
  • Filed Under: Nieuws
Translate »