Loading...
Navigatie:  Home  >  Nieuws  >  Bericht

E-sigaret ontploft als bom in broekzak man

 21 februari 2020 

    Print       Email

GFC NIEUWS- Een man in Londen, Engeland, schrok zit rot toen een elektronische sigaret ontplofte in zijn broekzak.

Contractor Richard Bingham liep derdegraadsbrandwonden op aan zijn benen en blaren aan zijn handen toen hij probeerde om het apparaatje te verwijderen.

Gelukkig was hij op dat moment voor werkzaamheden in een ziekenhuis en konden de artsen heel snel handelen.

Volgens de artsen was de batterij van de e-sigaret in contact gekomen met sleutels in zijn broekzak en heeft dat gezorgd voor een ontploffing.

“Het leek alsof er een bom ontplofte in mijn broekzak”, vertelt Richard. “Mijn broek vloog in brand en ik probeerde om het apparaatje eruit te halen. Het personeel gooide water op me. Anderen probeerden mijn schoenen uit te trekken, zodat ze de broek konden verwijderen. Ik heb nog nooit zoveel pijn ervaren,” zegt hij.

Richard deelt zijn verhaal om andere vapers te waarschuwen.

Zie ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> DIKKE MENSEN IN SURINAME WORDEN MAGER MET NIEUW AFSLANKMIDDEL

    Print       Email
  • Published: 2 weken ago on 3 september 2020
  • By:
  • Last Modified: september 3, 2020 @ 12:42 am
  • Filed Under: Nieuws
Translate »