Loading...
Navigatie:  Home  >  Nieuws  >  Bericht

Artsen vreesden explosie in maag student na het slikken van een lachgasbusje

 27 juli 2020 

    Print       Email

GFC NIEUWS- Artsen vreesden dat een student die een lachgasbusje had geslikt zou sterven op de operatietafel als de metalen zuigtablet in zijn buik zou losbarstten.

De student uit Londen was het gesprek van de dag toen hij tijdens een weddenschap de zilverkleurige fles slikte, totdat een vriend aanhaalde dat zijn gezondheid waarschijnlijk in gevaar was.

De 22-jarige meldde zich aan bij de Spoedeisende Hulp waar artsen zich afvroegen wat er kon gebeuren als het busje in zijn maag zou ontploffen.

Het lukte ze uiteindelijk om het sterk gecorrodeerde busje succesvol te verwijderen uit een plas zuur, zonder een dodelijke ontploffing te triggeren in zijn maag.

Zie ook een ander interessant bericht door op de volgende link te klikken>>> DIKKE MENSEN IN SURINAME WORDEN MAGER MET NIEUW AFSLANKMIDDEL

    Print       Email
  • Published: 5 dagen ago on 7 augustus 2020
  • By:
  • Last Modified: augustus 7, 2020 @ 9:53 pm
  • Filed Under: Nieuws
Translate »